Roihuvueren Käpy & Kantarelli jakaa ruokaa, juomaa, matkailua ja elämää kaupungissa ja vähän maallakin. Reseptini ovat kotikokeille, jotka eivät omista mittalusikoita ja osaavat lukea minun välillä ranskalaisilla viivoilla heittämiä reseptejä. Matkavinkkini niille, jotka jakavat puolestaan omansa minulle.

tiistai 3. toukokuuta 2011

Mä menin naimisiin!

Joka vuosi löydän keväisin rakkauden. Pihalla on vielä pieni metrin kasa lunta, mutta olen jo täysillä herännyt talviunilta. Ensin tuli rakkaus Roihuvuoreen, kun liikuttuneessa krapulatilassa kävin pääsiäisen alla pienellä kävelyllä ja seurasin tippa linssissä jäiden lähtöä ja sammakoiden paneskelua. Sitten heräsi joka vuotinen rakkaus pyöräilyyn, kun kaivoin polkupyöräni kellarista ja lähdin lenkille ja löysin Meri-Rastilan sekä Laajasalon kartanon. Rakkauteni valokuvaamiseen muistui kun valokuvasin kissani hautajaiset ja olen siitä asti kantanut mukanani jotain kameroistani. Pisimpään talviunilla ollut rakkauteni työntekoon heräsi viimein. Joten päätin aloittaa blogin juhlistamaan kaikkea tätä.

Vähän niinku jotkut menee naimisiin juhlistaakseen rakkauttaan, olen astunut liittoon läppärini ja kaikkien teknisten laitteitteni kanssa. Aion kokata, valokuvata, pyöräillä, tehdä mielenkiintoisia työkeikkoja, rempata ja seikkailla. Tervetuloa mun blogiin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti